Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 588 | 455 |
h-indeks | 10 | 10 |
i10-indeks | 10 | 10 |
Medforfattere
- Sajad RezaeiSenior Lecturer in Digital Marketing, Worcester Business School, University of WorcesterVerifisert e-postadresse på worc.ac.uk
- Wan Khairuzzaman Wan IsmailSulaiman AlRajhi University, School of BusinessVerifisert e-postadresse på sr.edu.sa
- Muslim AminUniversiti Teknologi Malaysia (UTM) & Telkom UniversityVerifisert e-postadresse på utm.my
- Dr. Naser Valaei, PostDoctorate, PhD.,...Senior Lecturer in Digital Marketing at Liverpool Business School, Liverpool John Moores UniversityVerifisert e-postadresse på ljmu.ac.uk
- Roya Rahimi (PhD)Reader in Marketing and Leisure Management at University of WolverhamptonVerifisert e-postadresse på wlv.ac.uk
- maryam malakoutiPhd student ,UTM Perdana school science technology and innovation policyVerifisert e-postadresse på live.utm.my
- Brian R. Metcalf, Ph.D.University of CincinnatiVerifisert e-postadresse på uc.edu
- Norihan Abu-HassanUniversiti Teknologi BruneiVerifisert e-postadresse på utb.edu.bn
- Dr Sreenivasan JayashreeMMUVerifisert e-postadresse på mmu.edu.my
Følg
Dr. Milad Kalantari Shahijan
Islamic Azad University, Shahrekord Branch
Verifisert e-postadresse på live.utm.my