Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 1501 | 725 |
h-indeks | 19 | 14 |
i10-indeks | 28 | 18 |
Offentlig tilgang
Vis alle1 artikkel
1 artikkel
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Paul CapriottiProfesor de Comunicación e Imagen Corporativa (URV)Verifisert e-postadresse på urv.cat
- ROCIO ZAMORAAssociated professor University of MurciaVerifisert e-postadresse på um.es
- Leonarda García-JiménezUniversidad de Murcia / Colorado State UniversityVerifisert e-postadresse på um.es
- Antonio José Baladrón-PazosUniversidad Rey Juan CarlosVerifisert e-postadresse på urjc.es
- Francisco Hernández GómezProfesor de Marketing de la Universidad de MurciaVerifisert e-postadresse på um.es
- Josefina Sánchez MartínezProfesora Comunicación Audiovisual UCAMVerifisert e-postadresse på ucam.edu
- Ángel Pablo Cano GómezUniversidad Católica San Antonio de Murcia (UCAM)Verifisert e-postadresse på ucam.edu
- Isabel Sarabia AndúgarProfesora de Comunicación audiovisual UCAMVerifisert e-postadresse på ucam.edu
- María Dolores Loran HerreroProfesora UCAMVerifisert e-postadresse på ucam.edu
- Francisco A. Hernández GonzálezKarlsruhe Institute of TechnologyVerifisert e-postadresse på kit.edu
- Luis F. GarcíaUniversidad Autónoma de MadridVerifisert e-postadresse på uam.es
- Fabián Martínez-HernándezPhD - Researcher, University of Almería (Spain)Verifisert e-postadresse på ual.es
Følg
Jose Carlos Losada Díaz
Professor of Corporate Communication, University of Murcia
Verifisert e-postadresse på um.es