Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 5373 | 2488 |
h-indeks | 25 | 22 |
i10-indeks | 37 | 30 |
Offentlig tilgang
Vis alle2 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Richard M RyanInstitute for Positive Psychology & Education, Australian Catholic UniversityVerifisert e-postadresse på acu.edu.au
- Maarten VansteenkisteProfessor, Ghent UniversityVerifisert e-postadresse på UGent.be
- Edward L. DeciAustralian Catholic University, Sydney; University of Rochester; Univ College of Southeast NorwayVerifisert e-postadresse på psych.rochester.edu
- Douglas GuiffridaProfessor, Warner Graduate School of Education, University of RochesterVerifisert e-postadresse på rochester.edu
- Christopher P. NiemiecUniversity of Rochester, University of StavangerVerifisert e-postadresse på psych.rochester.edu
- Kou MurayamaUniversity of TübingenVerifisert e-postadresse på orion.ocn.ne.jp
- Andrew K. PrzybylskiProfessor of Human Behaviour and Technology, University of OxfordVerifisert e-postadresse på oii.ox.ac.uk
- Netta WeinsteinProfessor of PsychologyVerifisert e-postadresse på reading.ac.uk
- Ari J ElliotUniversity of RochesterVerifisert e-postadresse på urmc.rochester.edu
- Geoffrey C. WilliamsMedical Director CSI Billings Clinic
Følg
Martin F. Lynch
Warner School of Education, University of Rochester
Verifisert e-postadresse på warner.rochester.edu - Startside