Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 1349 | 587 |
h-indeks | 19 | 14 |
i10-indeks | 24 | 16 |
Offentlig tilgang
Vis alle25 artikler
3 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Esther ArgelagósUniversitat de Girona; Universidad Internacional de La RiojaVerifisert e-postadresse på unir.net
- Ruth CobosUniversidad Autonoma de MadridVerifisert e-postadresse på uam.es
- Andreea CujbaUniversitat de LleidaVerifisert e-postadresse på udl.cat
- Li LiUniversity of ExeterVerifisert e-postadresse på exeter.ac.uk
- Judith Kleine StaarmanSenior Lecturer in Education, University of ExeterVerifisert e-postadresse på exeter.ac.uk
- Fujita TaroAssociate Professor, University of ExeterVerifisert e-postadresse på exeter.ac.uk
- Sibel KazakMiddle East Technical UniversityVerifisert e-postadresse på metu.edu.tr
- David Aguilar CamañoProfessor Didàctica de les Ciències Experimentals, Universitat de LleidaVerifisert e-postadresse på didesp.udl.cat
- Rupert WegerifProfessor of Education, University of CambridgeVerifisert e-postadresse på cam.ac.uk
- Halszka JarodzkaFull Professor of Instructional Design and Online Learning, Open UniversiteitVerifisert e-postadresse på ou.nl
- Saskia Brand-GruwelProfessor of Learning Sciences, Welten Institute, Open University NetherlandsVerifisert e-postadresse på ou.nl
- Cesar Collazos - https://orcid.org/0000...Full Professor, universidad del Cauca-ColombiaVerifisert e-postadresse på unicauca.edu.co
- Jaime Moreno LlorenaProfesor Ingeniería Informática (UAM)Verifisert e-postadresse på uam.es
Følg
Manoli Pifarré (http://orcid.org/0000-0002-4271-4824)
Associate Professor, Universitat de Lleida, Honorary Research Fellow, University of Exeter
Verifisert e-postadresse på pip.udl.cat