Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 7835 | 4032 |
h-indeks | 23 | 19 |
i10-indeks | 30 | 23 |
Offentlig tilgang
Vis alle2 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Leif D. NelsonProfessor of Business Administration and MarketingVerifisert e-postadresse på haas.berkeley.edu
- Nicolas DavidenkoProfessor of Psychology, UC Santa CruzVerifisert e-postadresse på ucsc.edu
- Ravi DharYale School of ManagementVerifisert e-postadresse på yale.edu
- Jeff GalakAssociate Professor of Marketing and, by courtesy, Social and Decision ScienceVerifisert e-postadresse på cmu.edu
- Hal HershfieldProfessor of Marketing, Behavioral Decision Making, and Psychology, UCLA Anderson SchoolVerifisert e-postadresse på anderson.ucla.edu
- Jonathan LevavGraduate School of Business, Stanford UniversityVerifisert e-postadresse på stanford.edu
- Alan SchwartzProfessor of Medical Education and Research Professor of Pediatrics, University of Illinois at ChicagoVerifisert e-postadresse på uic.edu
- Benjamin A. ConverseUniversity of VirginiaVerifisert e-postadresse på virginia.edu
- Aaron SackettAssociate Professor of Marketing, University of St. ThomasVerifisert e-postadresse på stthomas.edu
- Kathleen D. VohsVerifisert e-postadresse på umn.edu
- Benedict DellaertProfessor of Marketing, Erasmus School of Economics, Erasmus University RotterdamVerifisert e-postadresse på ese.eur.nl
- Michel Tuan PhamKravis Professor of Business, Columbia UniversityVerifisert e-postadresse på columbia.edu
Følg
Tom Meyvis
New York University, Stern School of Business
Verifisert e-postadresse på stern.nyu.edu - Startside