Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 4792 | 3007 |
h-indeks | 27 | 19 |
i10-indeks | 40 | 29 |
Offentlig tilgang
Vis alle5 artikler
1 artikkel
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Breanne K. LittsUtah State UniversityVerifisert e-postadresse på usu.edu
- Kimberly M SheridanAssociate Professor of Education, George Mason UniversityVerifisert e-postadresse på gmu.edu
- Yasmin B. KafaiProfessor of Learning Sciences, University of PennsylvaniaVerifisert e-postadresse på upenn.edu
- Kylie PepplerProfessor of Informatics and Education, University of California, IrvineVerifisert e-postadresse på uci.edu
- Trevor OwensChief Research Officer, American Institute of Physics; Lecturer, UMD iSchool; Public Historian, AMUVerifisert e-postadresse på gmu.edu
- Richard HalversonUniversity of Wisconsin-MadisonVerifisert e-postadresse på education.wisc.edu
- Damiana Gibbons PylesAppalachian State UniversityVerifisert e-postadresse på appstate.edu
- Rebecca LowenhauptAssociate Professor of Education, Boston CollegeVerifisert e-postadresse på bc.edu
- Alecia Marie MagnificoAssociate Professor of English Teaching, University of New HampshireVerifisert e-postadresse på unh.edu
- Belén Hernando-LlorénsUniversity of IowaVerifisert e-postadresse på uiowa.edu