Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 2136 | 1893 |
h-indeks | 23 | 23 |
i10-indeks | 27 | 25 |
Offentlig tilgang
Vis alle5 artikler
1 artikkel
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Sepehr VakilAssistant Professor of Learning Sciences, Northwestern UniversityVerifisert e-postadresse på northwestern.edu
- Roy PeaDavid Jack Professor of Learning Sciences and Education, and Computer Science (Courtesy)Verifisert e-postadresse på stanford.edu
- Tia C. MadkinsThe University of Texas at AustinVerifisert e-postadresse på austin.utexas.edu
- Jennifer Osuna (Langer-Osuna)Stanford UniversityVerifisert e-postadresse på stanford.edu
- Ben KirshnerUniversity of Colorado, BoulderVerifisert e-postadresse på colorado.edu
- Caitlin K. MartinResearcher, YouthLAB, Stanford UniversityVerifisert e-postadresse på stanford.edu
- Nichole PinkardNorthwestern UniversityVerifisert e-postadresse på northwestern.edu
- Tesha Sengupta-IrvingUniversity of California, BerkeleyVerifisert e-postadresse på berkeley.edu
- Vishesh KumarPostdoctoral Researcher, Northwestern UniversityVerifisert e-postadresse på northwestern.edu
- Leilah LyonsUniversity of Illinois at Chicago / New York Hall of ScienceVerifisert e-postadresse på uic.edu
- Matthew BerlandProf., University of Wisconsin–MadisonVerifisert e-postadresse på wisc.edu
- Shirin VossoughiNorthwestern UniversityVerifisert e-postadresse på northwestern.edu
- Matthew A. CannadyDirector, Center for STEM Pathways, Lawrence Hall of Science, UC BerkeleyVerifisert e-postadresse på berkeley.edu
Følg
Maxine McKinney de Royston
Associate Professor, Curriculum & Instruction, University of Wisconsin-Madison
Verifisert e-postadresse på wisc.edu - Startside