Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 463 | 439 |
h-indeks | 9 | 8 |
i10-indeks | 9 | 8 |
Offentlig tilgang
Vis alle0 artikler
1 artikkel
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Genevieve Elizabeth O'ConnorFordham UniversityVerifisert e-postadresse på fordham.edu
- Susan MyrdenUniversity of MaineVerifisert e-postadresse på maine.edu
- Linda AlkireAssociate Professor of Marketing and the Brandon Dee Roberts Excellence Professor at Texas StateVerifisert e-postadresse på txstate.edu
- Matthias R. HastallTU Dortmund UniversityVerifisert e-postadresse på tu-dortmund.de
- Astrid Rosenthal-von der PüttenRWTH Aachen UniversityVerifisert e-postadresse på itec.rwth-aachen.de
- Christian MeskeRuhr-University BochumVerifisert e-postadresse på rub.de
- Timo HeinrichTU HamburgVerifisert e-postadresse på tuhh.de
- Stefanie PaluchProfessor for Service and Technology MarketingVerifisert e-postadresse på time.rwth-aachen.de
- Michael JugovacTU DortmundVerifisert e-postadresse på tu-dortmund.de
- Dietmar JannachUniversity of Klagenfurt, Austria; University of Bergen, NorwayVerifisert e-postadresse på aau.at
- Mauro Jose De OliveiraProfessor of Business Communication, Ethics, Consumer Behavior, Digital Marketing, StorytellingVerifisert e-postadresse på fei.edu.br
- Mohammad M. RahmanAssociate Professor of Marketing, Shippensburg UniversityVerifisert e-postadresse på ship.edu
- Markus Husemann-KopetzkyGuest researcher | FU BerlinVerifisert e-postadresse på fu-berlin.de
- Markus BlutProfessor of Marketing, Durham UniversityVerifisert e-postadresse på durham.ac.uk
- Jin Ho YunPostdoctoral Researcher, Wharton Neuroscience Initiative, Wharton SchoolVerifisert e-postadresse på wharton.upenn.edu