Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 3093 | 2302 |
h-indeks | 22 | 22 |
i10-indeks | 26 | 25 |
Offentlig tilgang
Vis alle9 artikler
4 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Sonja PerkovicAssociate Professor, Department of Management, Aarhus UniversityVerifisert e-postadresse på mgmt.au.dk
- Jacob Dalgaard ChristensenSwedish University of Agricultural SciencesVerifisert e-postadresse på slu.se
- Kenneth HolmqvistProfessor of PsychologyVerifisert e-postadresse på ur.de
- Carl Johan LagerkvistProfessor of Business Economics, Swedish University of Agricultural SciencesVerifisert e-postadresse på slu.se
- Hrvoje StojicResearch Scientist, SecondmindVerifisert e-postadresse på secondmind.ai
- Valdimar SigurdssonProfessor, Reykjavik University. Centre for Research in Marketing & Consumer PsychologyVerifisert e-postadresse på ru.is
- Martin SchoemannTU Dresden; Psychological Research Methods and Cognitive ModelingVerifisert e-postadresse på tu-dresden.de
- Anna Kristina EdenbrandtDepartment of Economics, Swedish University of Agricultural SciencesVerifisert e-postadresse på slu.se
- Nathanael LarigaldieAarhus UniversityVerifisert e-postadresse på mgmt.au.dk
- Anna DrenevaPostdoc, Aarhus UniversityVerifisert e-postadresse på mgmt.au.dk