Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 3951 | 2281 |
h-indeks | 18 | 18 |
i10-indeks | 21 | 19 |
Offentlig tilgang
Vis alle10 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Henry L. RoedigerProfessor of Psychology, Washington University in St. LouisVerifisert e-postadresse på wustl.edu
- Kathleen B. McDermottProfessor of Psychological & Brain Sciences, Washington University in St LouisVerifisert e-postadresse på wustl.edu
- Sean KangUniversity of MelbourneVerifisert e-postadresse på unimelb.edu.au
- Elizabeth J. MarshDuke UniversityVerifisert e-postadresse på psych.duke.edu
- Jeffrey D. KarpickeProfessor of Psychological Sciences, Purdue UniversityVerifisert e-postadresse på purdue.edu
- Ruthann ThomasAssociate Director of the Center for Excellence in Teaching, Simmons UniversityVerifisert e-postadresse på simmons.edu
- Nathan S. RoseUniversity of Notre DameVerifisert e-postadresse på nd.edu
- Jason R. FinleyAssistant Professor of Psychology, Southern Illinois University EdwardsvilleVerifisert e-postadresse på siue.edu
- Ludmila NunesAmerican Psychological Association (APA)Verifisert e-postadresse på apa.org
- Janell R. BluntAnderson UniversityVerifisert e-postadresse på anderson.edu
- Franklin ZarombNational Authority for Measurement and Evaluation in Education (RAMA)Verifisert e-postadresse på education.gov.il
- Andrew C. ButlerWashington University in St. LouisVerifisert e-postadresse på wustl.edu
- Jude Y. Weinstein-JonesIndependent ScholarVerifisert e-postadresse på mgh.harvard.edu
- Lisa K. FazioAssociate Professor, Psychology and Human Development, Vanderbilt UniversityVerifisert e-postadresse på vanderbilt.edu