Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 4212 | 3335 |
h-indeks | 29 | 28 |
i10-indeks | 55 | 49 |
Offentlig tilgang
Vis alle11 artikler
3 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Bart RientiesProfessor of Learning Analytics, Open University UK, Institute of Educational TechnologyVerifisert e-postadresse på open.ac.uk
- Eileen ScanlonRegius Professor of Open Education,Institute of Educational Technology, Open UniversityVerifisert e-postadresse på open.ac.uk
- Mike SharplesEmeritus Professor of Educational Technology, The Open UniversityVerifisert e-postadresse på open.ac.uk
- Rebecca FergusonProfessor, IET, The Open UniversityVerifisert e-postadresse på open.ac.uk
- Mark GavedThe Open UniversityVerifisert e-postadresse på open.ac.uk
- Maria AristeidouAssociate Professor, The Open UniversityVerifisert e-postadresse på open.ac.uk
- Tim CoughlanSenior Lecturer, Institute of Educational Technology, The Open UniversityVerifisert e-postadresse på open.ac.uk
- Maria KambouriUniversity College London Institute of Education University of LondonVerifisert e-postadresse på ucl.ac.uk