Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 1218 | 1039 |
h-indeks | 10 | 10 |
i10-indeks | 10 | 10 |
Offentlig tilgang
Vis alle3 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Halszka JarodzkaFull Professor of Instructional Design and Online Learning, Open UniversiteitVerifisert e-postadresse på ou.nl
- HPA boshuizenHoogleraar Onderwijswetenschappen, Open UniversiteitVerifisert e-postadresse på ou.nl
- Saskia Brand-GruwelProfessor of Learning Sciences, Welten Institute, Open University NetherlandsVerifisert e-postadresse på ou.nl
- Frank CrasbornProfessor of Education, Fontys University (NL)Verifisert e-postadresse på fontys.nl
- Sirpa LappalainenInstitute of Behavioural Sciences, University of HelsinkiVerifisert e-postadresse på helsinki.fi
- Nora McIntyreUniversity of SouthamptonVerifisert e-postadresse på soton.ac.uk
- Freyja HreinsdottirUniversity of IcelandVerifisert e-postadresse på hi.is
- Bjarnheiður KristinsdóttirPhD student in Mathematics Education, University of IcelandVerifisert e-postadresse på hi.is