Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 412 | 321 |
h-indeks | 11 | 10 |
i10-indeks | 12 | 12 |
Offentlig tilgang
Vis alle4 artikler
4 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Grant B. MorganProfessor of Educational Psychology, Baylor UniversityVerifisert e-postadresse på baylor.edu
- MichaelT McKayUniversity of LiverpoolVerifisert e-postadresse på liverpool.ac.uk
- Frank C WORRELLUC BerkeleyVerifisert e-postadresse på berkeley.edu
- James Russell AndrettaBridgetown Psychological LLCVerifisert e-postadresse på bridgetownpsychological.com
- Kari HodgeAssociate Director of PsychometricsVerifisert e-postadresse på theabr.org
- Marley WatkinsBaylor UniversityVerifisert e-postadresse på baylor.edu
- Prof Harry SumnallProfessor in Substance UseVerifisert e-postadresse på ljmu.ac.uk
- Tracey N SulakBaylor UniversityVerifisert e-postadresse på baylor.edu
- Terrill SaxonBaylor UniversityVerifisert e-postadresse på baylor.edu
- T. Jameson BrewerUniversity of North GeorgiaVerifisert e-postadresse på ung.edu
- Nicholas D. Hartlep, Ph.D.Robert Charles Billings Endowed Chair in EducationVerifisert e-postadresse på berea.edu