Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 618 | 287 |
h-indeks | 8 | 6 |
i10-indeks | 8 | 6 |
Offentlig tilgang
Vis alle1 artikkel
1 artikkel
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Kirsti LonkaProfessor of Educational Psychology, University of HelsinkiVerifisert e-postadresse på helsinki.fi
- Laura HirstoProfessor (UEF), Research director, Title of Docent (UH)Verifisert e-postadresse på uef.fi
- Anna Parpalaanna.parpala@helsinki.fiVerifisert e-postadresse på helsinki.fi
- Sari Lindblom-YlänneFull Professor, University of HelsinkiVerifisert e-postadresse på helsinki.fi
- Erkki KomulainenHelsinki UniversityVerifisert e-postadresse på helsinki.fi
- Kai HakkarainenUniversity of HelsinkiVerifisert e-postadresse på helsinki.fi
- Lasse LipponenProfessor of Education, University of HelsinkiVerifisert e-postadresse på helsinki.fi
- Markus TalvioUniversity of HelsinkiVerifisert e-postadresse på helsinki.fi
- Hanni MuukkonenProfessor in Educational Psychology, University of OuluVerifisert e-postadresse på oulu.fi
- Katariina Salmela-AroUniversity of HelsinkiVerifisert e-postadresse på helsinki.fi
- Sofie M. M. LoyensHoogleraar Onderwijsexcellentie, Utrecht University, University College RooseveltVerifisert e-postadresse på ucr.nl