Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 3284 | 1687 |
h-indeks | 26 | 22 |
i10-indeks | 44 | 29 |
Medforfattere
- Ingvill RasmussenUniversity of OsloVerifisert e-postadresse på iped.uio.no
- Kirsti Lyngvær EngelienHead of Studies, Department of Teacher Education and School Research, University of Oslo.Verifisert e-postadresse på ils.uio.no
- Jonas BakkenProfessor i norskdidaktikk ved Universitetet i OsloVerifisert e-postadresse på ils.uio.no
- Anniken FurbergProfessor, Department of Teacher Education and School Research, University of OsloVerifisert e-postadresse på ils.uio.no
- Ole SmørdalUniversity of OsloVerifisert e-postadresse på uv.uio.no
- Trond Eiliv HaugeProfessor of Education, University of OsloVerifisert e-postadresse på ils.uio.no
- AAGAARDUniversity of South-Eastern Norway and Kongsberg MaritimeVerifisert e-postadresse på usn.no
- Lisbeth M BrevikProfessor of English Language Education, University of Oslo, NorwayVerifisert e-postadresse på ils.uio.no
- Professor Niki DavisEmeritus Distinguished Professor of e-Learning, University of CanterburyVerifisert e-postadresse på canterbury.ac.nz
- Joke VoogtHoogleraar Universiteit van AmsterdamVerifisert e-postadresse på uva.nl
- Fredrik Mørk RøkenesNorwegian University of Science and TechnologyVerifisert e-postadresse på ntnu.no
- Eli BlevisProfessor of Informatics, Luddy School of Informatics, Computing, and Engineering, IndianaVerifisert e-postadresse på indiana.edu
- Roger SäljöProfessor of education and educational psychologyVerifisert e-postadresse på ped.gu.se
- Dan E. DavidsonDirector, American Councils Research Center (ARC), Emeritus Professor of Russian, Bryn Mawr CollegeVerifisert e-postadresse på americancouncils.org
Følg
Andreas Lund
Department of Teacher Education and School Research, University of Oslo
Verifisert e-postadresse på ils.uio.no