Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2018 | |
---|---|---|
Sitater | 2692 | 1272 |
h-indeks | 23 | 20 |
i10-indeks | 42 | 25 |
Medforfattere
Ingvill RasmussenUniversity of OsloVerifisert e-postadresse på iped.uio.no
Ole SmørdalUniversity of OsloVerifisert e-postadresse på uv.uio.no
Trond Eiliv HaugeProfessor of Education, University of OsloVerifisert e-postadresse på ils.uio.no
Kirsti Lyngvær EngelienHead of Studies, Department of Teacher Education and School Research, University of Oslo.Verifisert e-postadresse på ils.uio.no
Jonas BakkenFørsteamanuensis i norskdidaktikk ved Universitetet i OsloVerifisert e-postadresse på ils.uio.no
Anniken FurbergProfessor, Department of Teacher Education and School Research, University of OsloVerifisert e-postadresse på ils.uio.no
AAGAARDUniversity of South-Eastern NorwayVerifisert e-postadresse på usn.no
Lisbeth M BrevikProfessor of English didactics, University of Oslo, NorwayVerifisert e-postadresse på ils.uio.no
Dan E. DavidsonDirector, American Councils Research Center (ARC), Emeritus Professor of Russian, Bryn Mawr CollegeVerifisert e-postadresse på americancouncils.org
Professor Niki DavisEmeritus Distinguished Professor of e-Learning, University of CanterburyVerifisert e-postadresse på canterbury.ac.nz
Joke VoogtHoogleraar Universiteit van AmsterdamVerifisert e-postadresse på uva.nl
Fredrik Mørk RøkenesNorwegian University of Science and TechnologyVerifisert e-postadresse på ntnu.no
Eli BlevisProfessor of Informatics, Luddy School of Informatics, Computing, and Engineering, IndianaVerifisert e-postadresse på indiana.edu
Roger SäljöProfessor of education and educational psychologyVerifisert e-postadresse på ped.gu.se
Følg
Andreas Lund
Department of Teacher Education and School Research, University of Oslo
Verifisert e-postadresse på ils.uio.no