Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 8151 | 4304 |
h-indeks | 17 | 14 |
i10-indeks | 21 | 15 |
Offentlig tilgang
Vis alle1 artikkel
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Robert V. KozinetsProfessor, University of Southern CaliforniaVerifisert e-postadresse på usc.edu
- Sarah JS WilnerAssociate Professor of Marketing and Chair, Brand Communications, Wilfrid Laurier UniversityVerifisert e-postadresse på wlu.ca
- Gerrit van BruggenProfessor of Marketing, Rotterdam School of Management, Erasmus University RotterdamVerifisert e-postadresse på rsm.nl
- Olivier SibaiMarketing Lecturer, BirkbeckVerifisert e-postadresse på bbk.ac.uk
- Peeter VerleghProfessor of Marketing, Vrije Universiteit (VU) AmsterdamVerifisert e-postadresse på vu.nl
- Fred LangerakProfessor of Product Development and Management, Eindhoven University of TechnologyVerifisert e-postadresse på tue.nl
- P.C. VerhoefProfessor of MarketingVerifisert e-postadresse på rug.nl
- Joonas RokkaProfessor of Marketing, EMLYON Business SchoolVerifisert e-postadresse på em-lyon.com
- Joel HietanenProfessor, University of Helsinki, Centre for Consumer Society ResearchVerifisert e-postadresse på helsinki.fi