Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 1161 | 772 |
h-indeks | 17 | 14 |
i10-indeks | 22 | 20 |
Offentlig tilgang
Vis alle4 artikler
1 artikkel
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Guido BortoluzziUniversità degli Studi di Trieste - University of TriesteVerifisert e-postadresse på deams.units.it
- Andrea TracognaProfessor, University of Trieste - Dean, MIB Trieste School of ManagementVerifisert e-postadresse på deams.units.it
- Silvia GrappiProfessor of Marketing, University of Modena and Reggio EmiliaVerifisert e-postadresse på unimore.it
- Giacomo GistriProfessore Ordinario in Economia e Gestione delle ImpreseVerifisert e-postadresse på unimc.it
- Francesco VenierUniversity of Trieste - MIB School of ManagementVerifisert e-postadresse på units.it
- Maja Arslanagic-KalajdzicProfessor of Marketing, University of Sarajevo, School of Economics and Business SarajevoVerifisert e-postadresse på efsa.unsa.ba
- Ivana PaisUniversità Cattolica del Sacro CuoreVerifisert e-postadresse på unicatt.it
- ILARIA BAGHIUniversity of Modena and Reggio EmiliaVerifisert e-postadresse på unimore.it
- Selma Kadic-MaglajlicAssociate Professor of Marketing, Copenhagen Business SchoolVerifisert e-postadresse på cbs.dk