Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 2201 | 1034 |
h-indeks | 20 | 14 |
i10-indeks | 32 | 17 |
Offentlig tilgang
Vis alle0 artikler
1 artikkel
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Herbert WoratschekUniversität BayreuthVerifisert e-postadresse på uni-bayreuth.de
- Chris HorbelProfessor, Norwegian School of Sport SciencesVerifisert e-postadresse på nih.no
- Bastian PoppLehrstuhl für Betriebswirtschaftslehre, insbesondere Handelsmanagement, Universität des SaarlandesVerifisert e-postadresse på uni-saarland.de
- Julia FehrerThe University of Auckland Business SchoolVerifisert e-postadresse på auckland.ac.nz
- Roderick J. BrodieDepartment of Marketing University of Auckland Business SchoolVerifisert e-postadresse på auckland.ac.nz
- Christoph BuckUniversität BayreuthVerifisert e-postadresse på uni-bayreuth.de
- Kacha MathieuAssociate Professor, University of LorraineVerifisert e-postadresse på univ-lorraine.fr
- Peter DarkeProfessor of Marketing, Schulich School of Business, York UniversityVerifisert e-postadresse på schulich.yorku.ca
- Torsten EymannProfessor für Wirtschaftsinformatik, Universität BayreuthVerifisert e-postadresse på uni-bayreuth.de
- Alexander KritikosResearch Director, DIW BerlinVerifisert e-postadresse på diw.de
- Laurence AshworthProfessor, Smith School of Business, Queen's UniversityVerifisert e-postadresse på queensu.ca
Følg
Claas Christian Germelmann
Lehrstuhl für Marketing & Konsumentenverhalten, Universität Bayreuth
Verifisert e-postadresse på uni-bayreuth.de - Startside