Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 6062 | 1697 |
h-indeks | 26 | 19 |
i10-indeks | 37 | 22 |
Offentlig tilgang
Vis alle3 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- kannan srinivasanProfessor, Carnegie Mellon UniversityVerifisert e-postadresse på andrew.cmu.edu
- Shibo LiJohn R. Gibbs Professor and Professor of Marketing, Indiana UniversityVerifisert e-postadresse på indiana.edu
- Ramayya KrishnanCarnegie Mellon UniversityVerifisert e-postadresse på cmu.edu
- John C. Liechtypennsylvania state universityVerifisert e-postadresse på psu.edu
- Peter E. RossiJames Collins Professor of Economics, Marketing, and StatisticsVerifisert e-postadresse på anderson.ucla.edu
- Edward FoxSouthern Methodist UniversityVerifisert e-postadresse på mail.cox.smu.edu
- Kartik HosanagarWharton School, University of PennsylvaniaVerifisert e-postadresse på wharton.upenn.edu
- Christos FaloutsosCMUVerifisert e-postadresse på cs.cmu.edu
- Eric BradlowThe Wharton School of the University of PennsylvaniaVerifisert e-postadresse på wharton.upenn.edu
- Carl MelaT. Austin Finch Professor of Business Administration, Duke UniversityVerifisert e-postadresse på duke.edu
- Asim AnsariWilliam T. Dillard Professor of Marketing, Columbia UniversityVerifisert e-postadresse på columbia.edu
- Sunil GuptaMarketing Professor, Harvard Business SchoolVerifisert e-postadresse på hbs.edu
- Karen ClayProfessor of Economics and Public Policy, Carnegie Mellon University and NBERVerifisert e-postadresse på andrew.cmu.edu
- Benedict DellaertProfessor of Marketing, Erasmus School of Economics, Erasmus University RotterdamVerifisert e-postadresse på ese.eur.nl
- Marcel GoicIndustrial Engineering, University of ChileVerifisert e-postadresse på uchile.cl
Følg
Alan Lewis Montgomery
Professor, Carnegie Mellon University
Verifisert e-postadresse på cmu.edu - Startside