Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 2380 | 1945 |
h-indeks | 20 | 20 |
i10-indeks | 26 | 26 |
Offentlig tilgang
Vis alle3 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Maurice SchweitzerWharton School, University of PennsylvaniaVerifisert e-postadresse på wharton.upenn.edu
- Alixandra BaraschUniversity of Colorado at BoulderVerifisert e-postadresse på colorado.edu
- Deborah SmallProfessor of Marketing, Yale School of ManagementVerifisert e-postadresse på yale.edu
- Jonathan Z. BermanLondon Business SchoolVerifisert e-postadresse på london.edu
- Taya R. CohenTepper School of Business, Carnegie Mellon UniversityVerifisert e-postadresse på cmu.edu
- David G. RandErwin H. Schell Professor, MIT SloanVerifisert e-postadresse på mit.edu
- Adam Eric GreenbergAssistant Professor of Marketing, Bocconi UniversityVerifisert e-postadresse på unibocconi.it
- Joseph P. Gasparprofessor of managementVerifisert e-postadresse på quinnipiac.edu