Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 4878 | 1642 |
h-indeks | 22 | 18 |
i10-indeks | 29 | 21 |
Offentlig tilgang
Vis alle1 artikkel
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Julie RuthProfessor of Marketing, Emeritus, Rutgers UniversityVerifisert e-postadresse på camden.rutgers.edu
- Cele OtnesUniversity of Illinois Verifisert e-postadresse på illinois.edu
- Michelle R. NelsonProfessor of Advertising, Institute of Communications Research, Professor of Marketing, UniversityVerifisert e-postadresse på illinois.edu
- Susan FournierAllen Questrom Professor in Management, Boston UniversityVerifisert e-postadresse på bu.edu
- Anthony G. GreenwaldProfessor of Psychology, University of WashingtonVerifisert e-postadresse på u.washington.edu
- Barbara BickartAssociate Professor of Marketing, Boston UniversityVerifisert e-postadresse på bu.edu
- Peter BlochProfessor Marketing, University of MissouriVerifisert e-postadresse på missouri.edu
- Todd ArnoldOklahoma State UniversityVerifisert e-postadresse på okstate.edu
- Ioannis KareklasAssociate Professor, University at Albany, State University of New YorkVerifisert e-postadresse på albany.edu
- Robin A. CoulterProfessor of Marketing, University of ConnecticutVerifisert e-postadresse på business.uconn.edu
- jan schoormansVerifisert e-postadresse på tudelft.nl
- Cansu SogutPhD Candidate, Boston UniversityVerifisert e-postadresse på bu.edu