Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 17057 | 3218 |
h-indeks | 65 | 30 |
i10-indeks | 94 | 64 |
Offentlig tilgang
Vis alle5 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Craig A. Mason, Ph.D.University of MaineVerifisert e-postadresse på maine.edu
- Bryan CochranThe University of MontanaVerifisert e-postadresse på umontana.edu
- Danny R HoytProfessor of Sociology, University of Nebraska-LincolnVerifisert e-postadresse på unl.edu
- Melanie M. Domenech RodríguezUtah State UniversityVerifisert e-postadresse på usu.edu
- Kimberly A. TylerGeorge Holmes University Professor of Sociology, University of Nebraska-LincolnVerifisert e-postadresse på unl.edu
- Nazli BaydarKoc UniversityVerifisert e-postadresse på ku.edu.tr
- Rand D CongerUniversity of California, DavisVerifisert e-postadresse på ucdavis.edu
- Vonnie C. McLoydProfessor of Psychology, University of MichiganVerifisert e-postadresse på umich.edu
- Rick A. CruzArizona State UniversityVerifisert e-postadresse på asu.edu
- Keith WidamanDistinguished Professor of Education, University of California, RiversideVerifisert e-postadresse på ucr.edu
- Kevin M. KingProfessor of Psychology, University of WashingtonVerifisert e-postadresse på uw.edu
- Michael G. MacLeanSUNY - Buffalo StateVerifisert e-postadresse på buffalostate.edu
- Munyi SheaProfessor and Director of Doctoral Programs, School of Education, Seattle Pacific UniversityVerifisert e-postadresse på spu.edu
Følg