Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 1064 | 849 |
h-indeks | 11 | 11 |
i10-indeks | 11 | 11 |
Offentlig tilgang
Vis alle4 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Andreas B. EisingerichProfessor of Marketing, Imperial College Business School, Imperial College LondonVerifisert e-postadresse på imperial.ac.uk
- HaeEun Helen ChunAssociate Professor of Services Marketing, Cornell UniversityVerifisert e-postadresse på cornell.edu
- Simon J. BellProfessor of Marketing, University of Melbourne; Fellow, University of CambridgeVerifisert e-postadresse på unimelb.edu.au
- He (Michael) JiaThe University of Hong KongVerifisert e-postadresse på hku.hk
- Seigyoung AuhProfessor of Marketing, Arizona State UniversityVerifisert e-postadresse på asu.edu
- Magnus HultmanBrock UniversityVerifisert e-postadresse på brocku.ca
- Martin HeinbergAssociate Professor of Marketing, Leeds University Business SchoolVerifisert e-postadresse på leeds.ac.uk
- fang wanProfessor of Marketing, Asper School of Business, University of ManitobaVerifisert e-postadresse på umanitoba.ca
- Dogan GursoySchool of Hospitality Business Management, Carson College of Business,Washington State UniversityVerifisert e-postadresse på wsu.edu
- Dionysius AngUniversity of LeedsVerifisert e-postadresse på leeds.ac.uk
- Maximilian GerrathLeeds University Business SchoolVerifisert e-postadresse på leeds.ac.uk
- Aulona UlqinakuLeeds University Business School, University of LeedsVerifisert e-postadresse på leeds.ac.uk