Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 1657 | 949 |
h-indeks | 17 | 15 |
i10-indeks | 20 | 16 |
Offentlig tilgang
Vis alle9 artikler
1 artikkel
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Nicholas C. WilsonNortheastern UniversityVerifisert e-postadresse på northeastern.edu
- Huang-Yao Hong 洪煌堯Distinguished Professor of Education, National Chengchi University, TaiwanVerifisert e-postadresse på nccu.edu.tw
- Carey DimmittProfessor, School Counselor Education UMass AmherstVerifisert e-postadresse på educ.umass.edu
- Sandra R. MaddenProfessor, Mathematics and Statistics Education, University of Massachusetts AmherstVerifisert e-postadresse på umass.edu
- Manu KapurETH ZurichVerifisert e-postadresse på ethz.ch
- Celia OylerTeachers College, Columbia UniversityVerifisert e-postadresse på exchange.tc.columbia.edu
- Robert SieglerProfessor of Psychology, Carnegie Mellon UniversityVerifisert e-postadresse på andrew.cmu.edu
- Beverly Park WoolfUniversity of MassachusettsVerifisert e-postadresse på cs.umass.edu
- K.C. Nat TurnerAssociate Professor of Language Literacy and Culture, University of Massachusetts, AmherstVerifisert e-postadresse på umass.edu
- Bradford D WheelerVerifisert e-postadresse på bu.edu
Følg
Florence R. Sullivan
Professor of Learning Technology, University of Massachusetts, Amherst
Verifisert e-postadresse på educ.umass.edu - Startside