Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 1026 | 741 |
h-indeks | 9 | 9 |
i10-indeks | 9 | 8 |
Offentlig tilgang
Vis alle4 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Paul van den BroekLeiden University, the NetherlandsVerifisert e-postadresse på umn.edu
- Josefine KarlssonAdjunkt teacher and innovator, Örebro UniversitetVerifisert e-postadresse på oru.se
- Linda Van LeijenhorstLeiden UniversityVerifisert e-postadresse på fsw.leidenuniv.nl
- Charles PerfettiDistinguished University Professor of PsychologyVerifisert e-postadresse på pitt.edu
- Panayiota KendeouDistinguished McKnight University Professor, Educational Psychology, University of MinnesotaVerifisert e-postadresse på umn.edu
- Arnout Willem KoornneefAssistant Professor Leiden UniversityVerifisert e-postadresse på fsw.leidenuniv.nl
- Christine EspinProfessor of Educational Psychology, Special Education, Leiden UniversityVerifisert e-postadresse på fsw.leidenuniv.nl
- Regina CallowayPostdoctoral Research Fellow, University of MarylandVerifisert e-postadresse på umd.edu
- Kristen McMasterUniversity of MinnesotaVerifisert e-postadresse på umn.edu
- Joseph StafuraPh.D., Psychology, University of PittsburghVerifisert e-postadresse på pitt.edu
- Marloes (Marianne Louise) van MoortUtrecht University / Leiden UniversityVerifisert e-postadresse på uu.nl
- Kole A. NorbergCarnegie Learning, IncVerifisert e-postadresse på carnegielearning.com