Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 2188 | 1867 |
h-indeks | 19 | 19 |
i10-indeks | 27 | 23 |
Offentlig tilgang
Vis alle7 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Charles SpenceOxford UniversityVerifisert e-postadresse på psy.ox.ac.uk
- Carlos VelascoBI Norwegian Business SchoolVerifisert e-postadresse på bi.no
- Frédéric BassoDepartment of Psychological and Behavioural Science, London School of EconomicsVerifisert e-postadresse på lse.ac.uk
- Andy WoodsRoyal Holloway, University of LondonVerifisert e-postadresse på rhul.ac.uk
- Anton NijholtHuman Media Interaction, University of TwenteVerifisert e-postadresse på utwente.nl
- Renaud LunardoKedge Business SchoolVerifisert e-postadresse på kedgebs.com
- Bradley J. RickardProfessor, Applied Economics and Management, Cornell UniversityVerifisert e-postadresse på cornell.edu
- Qian Janice WangDepartment of Food Science, University of CopenhagenVerifisert e-postadresse på food.ku.dk
- Marianna ObristUniversity College London, Department of Computer ScienceVerifisert e-postadresse på ucl.ac.uk
- Olivier OullierProfessor, Behavioral and Brain Sciences, Aix-Marseille UniversityVerifisert e-postadresse på oullier.fr
- Hilke PlassmannINSEAD Chaired Professor of Decision NeuroscienceVerifisert e-postadresse på insead.edu
- Ana JavornikSenior Lecturer in Digital Marketing at University of Bristol Business SchoolVerifisert e-postadresse på bristol.ac.uk
- Felipe Reinoso-CarvalhoUniversidad de los Andes School of ManagementVerifisert e-postadresse på uniandes.edu.co
- Tobias OtterbringProfessor, University of AgderVerifisert e-postadresse på uia.no