Skaff deg en Google Scholar-profil
Offentlig tilgang
Vis alle2 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Christopher A. CraigAssociate Professor of Management, Murray State UniversityVerifisert e-postadresse på murraystate.edu
- Jeff JoiremanProfessor, Department of Marketing and International Business, WSUVerifisert e-postadresse på wsu.edu
- Siyao MaUniversity of ArkansasVerifisert e-postadresse på uark.edu
- Darrel MuehlingProfessor of Marketing, Washington State UniversityVerifisert e-postadresse på wsu.edu
- T.J. WeberAssociate Professor of Marketing, Orfalea College of BusinessVerifisert e-postadresse på calpoly.edu
- Ioannis KareklasAssociate Professor, University at Albany, State University of New YorkVerifisert e-postadresse på albany.edu
- Shinhye KimChristopher Newport UniversityVerifisert e-postadresse på cnu.edu
- Skyler KingAssociate Professor of Marketing, Weber State UniversityVerifisert e-postadresse på weber.edu
- Elizabeth Petrun SayersSocial Scientist @ U.S. Federal Government / Johns Hopkins UniversityVerifisert e-postadresse på jh.edu
- Song FengAssociate professor, University of ArkansasVerifisert e-postadresse på uark.edu
- Sarah LefebvreAssociate Professor of Marketing, Murray State UniversityVerifisert e-postadresse på murraystate.edu
- Marissa OrlowskiManaging Director, MV Hospitality Solutions, LLCVerifisert e-postadresse på mvhospitalitysolutions.com
- Nicole H. O'Donnell, Ph.D.Washington State UniversityVerifisert e-postadresse på wsu.edu
- Anthony T. AllredProfessor of Marketing, Goddard School of Business, Weber State UniversityVerifisert e-postadresse på weber.edu
- Oznur Yurt/Öznur Yurt-YaşarThe Open UniversityVerifisert e-postadresse på open.ac.uk
- Atanas Nik NikolovAssistant Professor of MarketingVerifisert e-postadresse på kennesaw.edu
Følg
Ismail Karabas
Assistant Professor of Marketing, Murray State University
Verifisert e-postadresse på murraystate.edu