Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 9497 | 3937 |
h-indeks | 48 | 34 |
i10-indeks | 86 | 67 |
Offentlig tilgang
Vis alle27 artikler
11 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Charles R. TaylorJohn A. Murphy Professor of Marketing, Villanova UniversityVerifisert e-postadresse på villanova.edu
- Barbara MuellerSan Diego State UniversityVerifisert e-postadresse på sdsu.edu
- Héctor D. MenéndezKing's College LondonVerifisert e-postadresse på kcl.ac.uk
- Hairong LiMichigan State UniversityVerifisert e-postadresse på msu.edu
- Sandra DiehlAlpen-Adria Universität KlagenfurtVerifisert e-postadresse på aau.at
- Kirk PlanggerKing's Business School, King's College LondonVerifisert e-postadresse på kcl.ac.uk
- Ralf TerlutterAlpen-Adria Universität Klagenfurt, AustriaVerifisert e-postadresse på aau.at
- Jörg HenselerProfessor, University of Twente, Enschede, NL; and NOVA IMS, Universidade Nova de Lisboa, PTVerifisert e-postadresse på utwente.nl
- Shaoming ZouRobert J. Trulaske, Sr. Professor and Professor of Marketing and International Business, University of Missouri - ColumbiaVerifisert e-postadresse på missouri.edu
- Martin EisendEuropean University ViadrinaVerifisert e-postadresse på europa-uni.de
- Grabner-Kräuter SonjaKlagenfurt UniversityVerifisert e-postadresse på aau.at
- Ko de RuyterKing's College, King's Business School, London, United KingdomVerifisert e-postadresse på kcl.ac.uk
- Dhruv GrewalProfessor of Marketing & Toyota Chair of Commerce and Electronic Business, Babson CollegeVerifisert e-postadresse på babson.edu
- Thomas RouletProfessor of Organisational Sociology, Judge Business School/King's College, University of CambridgeVerifisert e-postadresse på jbs.cam.ac.uk