Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 12101 | 4922 |
h-indeks | 52 | 33 |
i10-indeks | 150 | 95 |
Offentlig tilgang
Vis alle11 artikler
8 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Wenli Chen 陈文莉Associate Professor, National Institute of Education, Nanyang Technological University SingaporeVerifisert e-postadresse på nie.edu.sg
- Lung-Hsiang Wong 黄龙翔National Institute of Education, Nanyang Technological UniversityVerifisert e-postadresse på nie.edu.sg
- Peter SeowNational Institute of Education, Nanyang Technological UniversityVerifisert e-postadresse på nie.edu.sg
- Longkai WuProfessor, Faculty of Artificial Intelligence in Education, Central China Normal University, ChinaVerifisert e-postadresse på ccnu.edu.cn
- Marcelo MilradProfessor of Media Technology, Linnaeus University, SwedenVerifisert e-postadresse på lnu.se
- Mike SharplesEmeritus Professor of Educational Technology, The Open UniversityVerifisert e-postadresse på open.ac.uk
- Ivica BotickiProfessor, Faculty of electrical engineering and computing, University of ZagrebVerifisert e-postadresse på fer.unizg.hr
- Cathleen NorrisRegents Professor, University of North TexasVerifisert e-postadresse på unt.edu
- Siu-Cheung KongThe Education University of Hong KongVerifisert e-postadresse på eduhk.hk
- Jeremy RoschelleExecutive Director, Learning Sciences, Digital PromiseVerifisert e-postadresse på digitalpromise.org