Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 90 | 88 |
h-indeks | 5 | 5 |
i10-indeks | 3 | 3 |
Offentlig tilgang
Vis alle2 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Taylor KessnerUniversity of Texas at ArlingtonVerifisert e-postadresse på uta.edu
- Katrina KennettUniversity of Montana WesternVerifisert e-postadresse på umwestern.edu
- Joshua Littenberg-TobiasDirector of Research & EvaluationVerifisert e-postadresse på wgbh.org
- Justin ReichAssociate Professor, MIT Comparative Media Studies/WritingVerifisert e-postadresse på mit.edu
- G. R. MarvezJoint PhD Student, STEM Education and Cognitive Science, Tufts UniversityVerifisert e-postadresse på tufts.edu
- Amy N. FarleyAssociate Professor of Educational Leadership & Policy Studies, University of CincinnatiVerifisert e-postadresse på uc.edu
- Grant ClaytonAssociate Professor, University of Colorado Colorado SpringsVerifisert e-postadresse på uccs.edu
- Matthew S. HollsteinAssistant Professor of Social Studies Education, Kent State UniversityVerifisert e-postadresse på kent.edu
- Michele NobelAssistant Professor of Education, Ohio Wesleyan UniversityVerifisert e-postadresse på owu.edu
- Lauren ColleyUniversity of CincinnatiVerifisert e-postadresse på uc.edu