Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 2291 | 680 |
h-indeks | 18 | 11 |
i10-indeks | 25 | 14 |
Offentlig tilgang
Vis alle14 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- David BarnerProfessor of Psychology, UCSDVerifisert e-postadresse på ucsd.edu
- Anna PapafragouDepartment of Linguistics, University of PennsylvaniaVerifisert e-postadresse på sas.upenn.edu
- Becky H. HuangOhio State UniversityVerifisert e-postadresse på osu.edu
- Jesse SnedekerProfessor of Psychology, Harvard UniversityVerifisert e-postadresse på wjh.harvard.edu
- Pierina CheungNational Institute of Education / Nanyang Technological UniversityVerifisert e-postadresse på nie.edu.sg
- Chung-hye HanProfessor of Linguistics, Simon Fraser UniversityVerifisert e-postadresse på sfu.ca
- Youngon ChoiChung-Ang UniversityVerifisert e-postadresse på cau.ac.kr
- Anna ShustermanWesleyan UniversityVerifisert e-postadresse på wesleyan.edu
- Yarrow DunhamDepartment of Psychology, Yale UniversityVerifisert e-postadresse på yale.edu
- Mathieu Le CorreUniversidad Nacional Autónoma de MéxicoVerifisert e-postadresse på comunidad.unam.mx
- Mahesh SrinivasanUC BerkeleyVerifisert e-postadresse på berkeley.edu
Følg
Peggy Li
Harvard University Laboratory for Developmental Studies
Verifisert e-postadresse på wjh.harvard.edu - Startside