Følg
Bjørn Ove Grønseth
Bjørn Ove Grønseth
Associate Professor Marketing & Tourism
Verifisert e-postadresse på usn.no - Startside
Tittel
Sitert av
Sitert av
År
Development of tourism destinations: An integrated multilevel perspective
SA Haugland, H Ness, BO Grønseth, J Aarstad
Annals of tourism research 38 (1), 268-290, 2011
6582011
Destination development: The role of interdestination bridge ties
H Ness, J Aarstad, SA Haugland, BO Grønseth
Journal of Travel Research 53 (2), 183-195, 2014
882014
Wage expenditures and sporting success: An analysis of Norwegian and Swedish football 2010–2013
DØ Madsen, T Stenheim, S Boas Hansen, A Zagheri, BO Grønseth
Cogent Social Sciences 4 (1), 1457423, 2018
272018
Broadcasting revenues and sporting success in European football: Evidence from the Big Five leagues
T Stenheim, A Gausemel Henriksen, CM Stensager, BO Grønseth, ...
62020
PESTEL analysis
DØ Madsen, BO Grønseth
Encyclopedia of Tourism Management and Marketing. Edward Elgar Publishing, 2022
52022
BCG matrix
DØ Madsen, BO Grønseth
Encyclopedia of Tourism Management and Marketing; Buhalis, D., Ed.;, 254-257, 2022
32022
Industry 4.0
BO Grønseth, DØ Madsen
Encyclopedia of Tourism Management and Marketing; Buhalis, D., Ed.; Edward …, 2022
22022
Balanced Scorecard
DAGØ MADSEN, BOVE GRØNSETH
Encyclopedia of Tourism Management and Marketing; Buhalis, D., Ed.;, 2022
2022
Immunizing Against Diversity: Feeling Disgusted Reduces Positive Diversity Beliefs
A Koulaei, L Warlop, B Ove Grønseth
ACR North American Advances, 2020
2020
Kapittel 8. Kunsten å overbevise: hvordan arrangører kan bruke påvirkningsstrategierfor å tiltrekke seg interessenter til sitt arrangement
BO Grønseth
Eventledelse, 115-127, 2019
2019
Bruk av ikke-finansiell prestasjonsmåling i norske produksjonsbedrifter
J Frydenlund, DØ Madsen, TSBO Grønseth
Beta - Scandinavian Journal of Business Research 32 (1/2018), 100-126, 2018
2018
Ringeriksregionen rigget for vekst : Regionale investeringer, Ringeriksbanen og ny E16
S Aasnæss, BO Grønseth, K Gjerdalen
Skriftserien fra Høgskolen i Sørøst-Norge, 168, 2016
2016
Kundelojalitet: Effekter av kundetilfredshet og renommè
B Samuelsen, BO Grønseth, K Sandvik
Beta, 36-46, 1997
1997
Effekten av franchisekontraktens utforming på franchisetakernes lønnsomhet
GJ Dyngeseth, BO Grønseth, K Sandvik
Beta, 7-16, 1996
1996
Systemet kan ikke utføre handlingen. Prøv på nytt senere.
Artikler 1–14