Skaff deg en Google Scholar-profil
Offentlig tilgang
Vis alle0 artikler
1 artikkel
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Hashim ZameerAssociate Professor (Top 2% World Scientist), Nanjing University of Aeronautics and AstronauticsVerifisert e-postadresse på nuaa.edu.cn
- Ying WangProfessor at College of Economics and Management, Nanjing University of Aeronautics and AstronauticsVerifisert e-postadresse på nuaa.edu.cn
- Raza AliBahauddin Zakariya University, Multan, Pakistan; Middlesex University, UK (2010-2016)Verifisert e-postadresse på bzu.edu.pk
- Umar BurkiUniversity of South-Eastern NorwayVerifisert e-postadresse på usn.no
- Robert DahlstromJoseph C. Seibert Professor of Marketing, Miami UniversityVerifisert e-postadresse på miamioh.edu
- Lawrence LockshinProfessor of Wine MarketingVerifisert e-postadresse på unisa.edu.au
- Song YangUniversity of South AustraliaVerifisert e-postadresse på unisa.edu.au
- Steven BellmanProfessor, University of South AustraliaVerifisert e-postadresse på marketingscience.info
- Justin CohenSenior Lecturer, Ehrenberg-Bass Institute, University of South AustraliaVerifisert e-postadresse på marketingscience.info
Følg
Muhammad Rashid Saeed
Institute of Management Sciences, BZU Multan, Pakistan
Verifisert e-postadresse på bzu.edu.pk