Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 522 | 476 |
h-indeks | 10 | 10 |
i10-indeks | 10 | 10 |
Offentlig tilgang
Vis alle1 artikkel
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Daniele DalliUniversity of PisaVerifisert e-postadresse på unipi.it
- Marco VisentinProfessore di Economia e Gestione delle Imprese, Università di BolognaVerifisert e-postadresse på unibo.it
- Matteo CorciolaniAssociate Professor at the University of PisaVerifisert e-postadresse på unipi.it
- Andrea MorettiFull Professor of Management, Strategy, Relationship Marketing, University of UdineVerifisert e-postadresse på uniud.it
- Torgeir AletiSenior Lecturer of Marketing, RMIT University, School of Economics, Finance & MarketingVerifisert e-postadresse på rmit.edu.au
- Dr Jason PallantRMIT UniversityVerifisert e-postadresse på rmit.edu.au
- Giandomenico Di DomenicoLecturer in Marketing, Cardiff UniversityVerifisert e-postadresse på cardiff.ac.uk
- Elisa GiulianiUniversity of PisaVerifisert e-postadresse på unipi.it
- Fevzi OkumusCFHLA Preeminent Chair Professor, University of Central Florida, Rosen College of HospitalityVerifisert e-postadresse på ucf.edu
- Federica NieriAssistant ProfessorVerifisert e-postadresse på unipi.it
- Ashlee HumphreysProfessor of Integrated Marketing Communications, Northwestern UniversityVerifisert e-postadresse på northwestern.edu
- Edward J. ZajacJames F. Beré Professor, Kellogg School of Management, Northwestern UniversityVerifisert e-postadresse på northwestern.edu