Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 2438 | 1698 |
h-indeks | 24 | 22 |
i10-indeks | 30 | 27 |
Offentlig tilgang
Vis alle5 artikler
1 artikkel
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Melissa DuffyUniversity of South CarolinaVerifisert e-postadresse på mailbox.sc.edu
- Krista MuisMcGill UniversityVerifisert e-postadresse på mcgill.ca
- Reza Feyzi BehnaghUniversity at Albany, State University of New YorkVerifisert e-postadresse på albany.edu
- Jason M. HarleyAssociate Professor, McGill UniversityVerifisert e-postadresse på mail.mcgill.ca
- François BouchetLIP6, Sorbonne UniversityVerifisert e-postadresse på lip6.fr
- Gale M. SinatraUniversity of Southern CaliforniaVerifisert e-postadresse på usc.edu
- Reinhard PekrunUniversity of Essex; Australian Catholic University; University of MunichVerifisert e-postadresse på essex.ac.uk
- Panayiota KendeouDistinguished McKnight University Professor, Educational Psychology, University of MinnesotaVerifisert e-postadresse på umn.edu
- John RanellucciUniversity of OttawaVerifisert e-postadresse på uottawa.ca
- Philip H. WinneProfessor Emeritus & FRSC, Faculty of Education, Simon Fraser UniversityVerifisert e-postadresse på sfu.ca
- Ivar BråtenProfessor of Educational Psychology at the University of Oslo, NorwayVerifisert e-postadresse på ped.uio.no
- Jason L. G. BraaschGeorgia State UniversityVerifisert e-postadresse på gsu.edu
Følg
Greg Trevors
Assistant professor, University of South Carolina
Verifisert e-postadresse på mailbox.sc.edu