Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 10126 | 4480 |
h-indeks | 35 | 26 |
i10-indeks | 58 | 43 |
Offentlig tilgang
Vis alle3 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Pierre McDonaghProfessor of Critical Marketing & Society, School of Management, University of BathVerifisert e-postadresse på bath.ac.uk
- Lucie OzanneProfessor, University of CanterburyVerifisert e-postadresse på canterbury.ac.nz
- Clifford ShultzProfessor and Charles H. Kellstadt Chair of Marketing, Loyola University ChicagoVerifisert e-postadresse på luc.edu
- John ThøgersenAarhus University, Dept. of ManagementVerifisert e-postadresse på mgmt.au.dk
- Shona BettanyUniversity of HuddersfieldVerifisert e-postadresse på hud.ac.uk
- Michael Jay PolonskyAlfred Deakin Professor and Head of the Department of Marketing, Deakin University - AustraliaVerifisert e-postadresse på deakin.edu.au
- Michael G. LuchsWilliam & MaryVerifisert e-postadresse på mason.wm.edu
- Stephanie O'DonohoeUniversity of Edinburgh Business SchoolVerifisert e-postadresse på ed.ac.uk
- Thyra Uth ThomsenProfessor (MSO), Copenhagen Business SchoolVerifisert e-postadresse på cbs.dk