Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 718 | 267 |
h-indeks | 10 | 9 |
i10-indeks | 10 | 9 |
Offentlig tilgang
Vis alle1 artikkel
1 artikkel
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Denise SekaquaptewaUniversity of MichiganVerifisert e-postadresse på umich.edu
- Patrick VargasProfessor of Advertising, University of IllinoisVerifisert e-postadresse på illinois.edu
- William von HippelResearch with ImpactVerifisert e-postadresse på researchwithimpact.com
- Felicia PrattoUniversity of ConnecticutVerifisert e-postadresse på uconn.edu
- Ana Beatriz Arêas da Luz FontesUniversidade Federal do Rio Grande do SulVerifisert e-postadresse på ufrgs.br
- Veronica Benet-MartinezICREA Professor at Universitat Pompeu Fabra / Catedratico de PsicologiaVerifisert e-postadresse på upf.edu
- Laura P. NaumannNevada State UniversityVerifisert e-postadresse på nsc.edu
- Eduardo Casillas ArellanoAssociate Professor, University of Texas at El PasoVerifisert e-postadresse på utep.edu
- Pei-Ling HsuAssociate Professor, University of Texas at El PasoVerifisert e-postadresse på utep.edu
Følg
Penelope Espinoza
Associate Professor, University of Texas at El Paso
Verifisert e-postadresse på utep.edu