Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 3042 | 2131 |
h-indeks | 22 | 21 |
i10-indeks | 39 | 34 |
Offentlig tilgang
Vis alle1 artikkel
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Paul PrinslooUniversity of South Africa (Unisa)Verifisert e-postadresse på unisa.ac.za
- Mohammad KhalilSenior Researcher, University of BergenVerifisert e-postadresse på uib.no
- Leah P. MacfadyenFaculty of Education, The University of British ColumbiaVerifisert e-postadresse på ubc.ca
- James E. Willis, IIIAssistant Professor of Practice for Religion, University of IndianapolisVerifisert e-postadresse på uindy.edu
- Charles LangVisiting Assistant Professor, Teachers College Columbia UniversityVerifisert e-postadresse på tc.columbia.edu
- Niall SclaterUniversity of AmsterdamVerifisert e-postadresse på sclater.com
- Alan TaitProfessor Emeritus of Distance Education and Development, The Open UniversityVerifisert e-postadresse på open.ac.uk
- Philip JonesUniversity of East AngliaVerifisert e-postadresse på uea.ac.uk
- Jonathan GregoryUniversity of Reading, Met Office Hadley CentreVerifisert e-postadresse på reading.ac.uk
- Avinash BoroowaThe Open UniversityVerifisert e-postadresse på open.ac.uk
- Rebecca FergusonProfessor, IET, The Open UniversityVerifisert e-postadresse på open.ac.uk
- Doug ClowIndependent ScholarVerifisert e-postadresse på dougclow.org
- Paul PrinslooResearch Professor in Open and Distance Learning, University of South AfricaVerifisert e-postadresse på unisa.ac.za