Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 6092 | 1479 |
h-indeks | 32 | 21 |
i10-indeks | 39 | 32 |
Offentlig tilgang
Vis alle1 artikkel
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Barak LibaiMarketing Professor, Reichman University (formally IDC), Herzliya , IsraelVerifisert e-postadresse på idc.ac.il
- Gila FruchterProfessor of Marketing, Bar-Ilan UniversityVerifisert e-postadresse på biu.ac.il
- Jinhong Xie (谢劲红)JC Penney Eminent Scholar Chair, Eminent Scholar & Professor of Marketing,University of FloridaVerifisert e-postadresse på ufl.edu
- Rachel R. ChenUniversity of California at DavisVerifisert e-postadresse på ucdavis.edu
- Paul DobsonProfessor of Business Strategy and Public Policy, University of East AngliaVerifisert e-postadresse på uea.ac.uk
- Daniel HalbheerAssociate Professor of Marketing, HEC ParisVerifisert e-postadresse på hec.fr
- Yinghui (Catherine) YangUniversity of California, DavisVerifisert e-postadresse på ucdavis.edu
- Dovev LavieProfessor, Bocconi UniversityVerifisert e-postadresse på unibocconi.it
- Miri Barak, PhDProfessor, Technion- Israel Institute of TechnologyVerifisert e-postadresse på technion.ac.il
- Eldad YechiamProfessor of Behavioral Science, TechnionVerifisert e-postadresse på tx.technion.ac.il
- Shai DanzigerTel Aviv UniversityVerifisert e-postadresse på tauex.tau.ac.il
- Moshe DavidowService2ProfitVerifisert e-postadresse på service2profit.com