Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 28067 | 5897 |
h-indeks | 35 | 29 |
i10-indeks | 46 | 33 |
Medforfattere
- Jan-Benedict E.M. SteenkampMassey Distinguished Professor, University of North Carolina atVerifisert e-postadresse på unc.edu
- Lisa K. ScheerUniversity of Missouri & University of Graz, AustriaVerifisert e-postadresse på missouri.edu
- James C. AndersonWilliam L. Ford Professor Emeritus of Marketing and Wholesale Distribution, Northwestern UniversityVerifisert e-postadresse på kellogg.northwestern.edu
- Inge GeyskensTilburg UniversityVerifisert e-postadresse på uvt.nl
- Daniel CorstenProfessor of Operations, IE Business SchoolVerifisert e-postadresse på ie.edu
- Harish SujanTulane UniversityVerifisert e-postadresse på tulane.edu
- Barton Weitz (page created posthumo...University of FloridaVerifisert e-postadresse på colorado.edu
- Phanish PuranamINSEADVerifisert e-postadresse på insead.edu
- Ravi S. AchrolGeorge Washington University School of Business, Washington D.C., USAVerifisert e-postadresse på gwu.edu
- Madan PillutlaLondon Business SchoolVerifisert e-postadresse på london.edu
- Marco BertiniProfessor of Marketing, Esade - Universitat Ramon LlullVerifisert e-postadresse på esade.edu
- Philip KotlerS.C. Johnson & Son Professor of International Marketing, Kellogg School of Management
Følg
Nirmalya Kumar
Lee Kong Chian Professor of Marketing, Singapore Management University
Verifisert e-postadresse på smu.edu.sg - Startside