Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 4606 | 3384 |
h-indeks | 18 | 18 |
i10-indeks | 23 | 20 |
Offentlig tilgang
Vis alle2 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Joel HietanenProfessor, University of Helsinki, Centre for Consumer Society ResearchVerifisert e-postadresse på helsinki.fi
- Bruno GodeyAssociate Professor - NEOMA BSVerifisert e-postadresse på neoma-bs.fr
- Daniele Pederzolineoma business schoolVerifisert e-postadresse på neoma-bs.fr
- Henrikki Tikkanen, D.Sc. (Int'l Marketin...A. I. Virtanen Professor of Consumer Research & Marketing, Aalto University School of BusinessVerifisert e-postadresse på aalto.fi
- John SchoutenCanada Research Chair in Social Enterprise, Memorial University of NewfoundlandVerifisert e-postadresse på mun.ca
- Johanna MoisanderAalto University School of BusinessVerifisert e-postadresse på aalto.fi
- Niklas WoermannAssociate Professor of Consumption, Culture, and Commerce, University of Southern DenmarkVerifisert e-postadresse på sam.sdu.dk
- Robin CannifordUniversity of GalwayVerifisert e-postadresse på universityofgalway.ie
- Anu ValtonenProfessor, University of LaplandVerifisert e-postadresse på ulapland.fi
- Nikhilesh DholakiaProfessor Emeritus, University of Rhode IslandVerifisert e-postadresse på uri.edu
Følg
Joonas Rokka
Professor of Marketing, EMLYON Business School
Verifisert e-postadresse på em-lyon.com - Startside