Skaff deg en Google Scholar-profil
Offentlig tilgang
Vis alle4 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Norman LiProfessor of Psychology, Singapore Management UniversityVerifisert e-postadresse på smu.edu.sg
- Michał FolwarcznyDiscipline of Marketing, J.E. Cairnes School of Business & Economics, University of GalwayVerifisert e-postadresse på universityofgalway.ie
- Tobias OtterbringProfessor, University of AgderVerifisert e-postadresse på uia.no
- Valdimar SigurdssonProfessor, Reykjavik University. Centre for Research in Marketing & Consumer PsychologyVerifisert e-postadresse på ru.is
- K. H. LowNanyang Technological UniversityVerifisert e-postadresse på ntu.edu.sg
- Guihyun ParkThe Australian National UniversityVerifisert e-postadresse på anu.edu.au
- Agata GąsiorowskaSWPS University of Social Sciences and Humanities, Wroclaw Faculty of PsychologyVerifisert e-postadresse på swps.edu.pl
- Amy Lim Jia YingMurdoch University (Singapore)Verifisert e-postadresse på murdoch.edu.au
- Steven NeubergArizona State UniversityVerifisert e-postadresse på asu.edu
- Joel ChinDuke-NUS Medical SchoolVerifisert e-postadresse på u.duke.nus.edu
- Andrea MeltzerFlorida State UniversityVerifisert e-postadresse på psy.fsu.edu
- Kenneth TanSingapore Management UniversityVerifisert e-postadresse på smu.edu.sg
- XT Wang (王晓田)Professor, Chinese University of Hong Kong (Shenzhen)&University of South DakotaVerifisert e-postadresse på cuhk.edu.cn