Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 1548 | 664 |
h-indeks | 15 | 15 |
i10-indeks | 19 | 16 |
Offentlig tilgang
Vis alle2 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Josephine PreviteUniversity of QueenslandVerifisert e-postadresse på uq.edu.au
- Michael Jay PolonskyAlfred Deakin Professor and Head of the Department of Marketing, Deakin University - AustraliaVerifisert e-postadresse på deakin.edu.au
- Linda BrennanRMIT UniversityVerifisert e-postadresse på rmit.edu.au
- Judy DrennanProfessor, Queensland University of Technology, Brisbane, AustraliaVerifisert e-postadresse på qut.edu.au
- Dian TjondronegoroGriffith UniversityVerifisert e-postadresse på griffith.edu.au
- Dr Stephen DannSenior Lecturer, College of Business and Economics, Australian National UniversityVerifisert e-postadresse på anu.edu.au
- Jason P ConnorProfessor of Clinical and Health PsychologyVerifisert e-postadresse på uq.edu.au
- Wayne BinneyAssociate Professor of Marketing, Deakin University, Melbourne, AustraliaVerifisert e-postadresse på Deakin.edu.au
- Les CarlsonUniversity of Nebraska-LincolnVerifisert e-postadresse på unl.edu
Følg
Marie-Louise Fry
Senior Lecturer, Social Marketing, Griffith University
Verifisert e-postadresse på griffith.edu.au