Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 1203 | 789 |
h-indeks | 10 | 8 |
i10-indeks | 10 | 6 |
Offentlig tilgang
Vis alle1 artikkel
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Harald J. van HeerdeUniversity of New South WalesVerifisert e-postadresse på unsw.edu.au
- Scott A. NeslinProfessor of Marketing, Dartmouth CollegeVerifisert e-postadresse på dartmouth.edu
- Daniel G GoldsteinSenior Principal Research Manager, Microsoft ResearchVerifisert e-postadresse på dangoldstein.com
- Eric J. JohnsonNorman Eig Professor of Business, Columbia Business School, Columbia UniversityVerifisert e-postadresse på columbia.edu
- Natalie MizikJ. Gary Shansby Professor of Marketing, University of Washington Foster School of BusinessVerifisert e-postadresse på uw.edu
- Shijie LuAssociate Professor of Marketing, University of Notre DameVerifisert e-postadresse på nd.edu
- Tarun KushwahaProfessor of Marketing, University of WisconsinVerifisert e-postadresse på wisc.edu
- Rajdeep GrewalTownsend Family Distinguished Professor of Marketing, University of North Carolina at Chapel HillVerifisert e-postadresse på kenan-flagler.unc.edu