Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 5218 | 2606 |
h-indeks | 25 | 17 |
i10-indeks | 43 | 25 |
Offentlig tilgang
Vis alle1 artikkel
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Renate MotschnigUniversity of VienneVerifisert e-postadresse på univie.ac.at
- Yasuko KanamoriUniversity of Memphis, Missouri State UniversityVerifisert e-postadresse på memphis.edu
- Kathrin FiglAssociate Professor for Information Systems, University of InnsbruckVerifisert e-postadresse på uibk.ac.at
- Dory QuinnPittsburg State UniversityVerifisert e-postadresse på pittstate.edu
- Jürgen KrizProfessor emeritus für Psychotherapie und Klinische Psychologie, Universität OsnabrückVerifisert e-postadresse på uos.de
- Chantal Levesque-BristolProfessor of Educational Studies and Educational Psychology, Purdue UniversityVerifisert e-postadresse på purdue.edu
- Mick CooperProfessor of Counselling Psychology, University of RoehamptonVerifisert e-postadresse på roehampton.ac.uk
- Robert ElliottUniversity of StrathclydeVerifisert e-postadresse på strath.ac.uk
- Emmanuelle ZechProfessor of psychology, Université catholique de LouvainVerifisert e-postadresse på uclouvain.be
- Matthew Lemberger-TrueloveProfessor of Counseling, University of North TexasVerifisert e-postadresse på unt.edu
Følg
Jeffrey H. D. Cornelius-White
Professor, Missouri State University
Verifisert e-postadresse på missouristate.edu