Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 588 | 577 |
h-indeks | 11 | 11 |
i10-indeks | 12 | 12 |
Offentlig tilgang
Vis alle2 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Johannes BoegershausenAssistant Professor of Marketing, Erasmus University RotterdamVerifisert e-postadresse på rsm.nl
- Mehmet OkanIstanbul Bilgi UniversityVerifisert e-postadresse på bilgi.edu.tr
- Marah BlaurockStuttgart Media University, Institute of Applied Artificial IntelligenceVerifisert e-postadresse på hdm-stuttgart.de
- Martina ČaićAssistant Professor, Aalto University, School of Arts, Design and ArchitectureVerifisert e-postadresse på aalto.fi
- Jos Lemminkhoogleraar marketing, Maastricht UniversityVerifisert e-postadresse på maastrichtuniversity.nl
- Stefano BromuriOpen University of the NetherlandsVerifisert e-postadresse på ou.nl
- Deniz İrenDepartment of Information Science, Open UniversiteitVerifisert e-postadresse på ou.nl
- Visara UroviAssociate Professor, University of Maastricht, NetherlandsVerifisert e-postadresse på maastrichtuniversity.nl
- Anat RafaeliTechnion Professor of Organizational BehaviorVerifisert e-postadresse på rafaeli.net
- Karl AquinoUniversity of British ColumbiaVerifisert e-postadresse på sauder.ubc.ca
- JoAndrea HoeggProfessor of Marketing, University of British ColumbiaVerifisert e-postadresse på sauder.ubc.ca
- Noah CasteloUniversity of AlbertaVerifisert e-postadresse på ualberta.ca
- Karen NivenUniversity of SheffieldVerifisert e-postadresse på sheffield.ac.uk
- Jennifer HanrattyQueen's University BelfastVerifisert e-postadresse på qub.ac.uk
- André Calero ValdezUniversität zu LübeckVerifisert e-postadresse på imis.uni-luebeck.de
- Robert CiuchitaAssociate Professor, Hanken School of EconomicsVerifisert e-postadresse på hanken.fi